Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Napad na generala Krstića

Komentari (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 19 maj 2010 10:09
PETI ELEMENT
Smislenim i opravdanim zahtevima nedostaje još JEDAN:
- KONAČNO ANGAŽOVANjE DRŽAVE
Preporuke:
0
0
2 sreda, 19 maj 2010 10:51
@@
Hoće li jednoga dana nešto stati na put Imperijinim bestijalijama.Generale samo ostanite u životu,Bog Vas ipak nije dao.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 19 maj 2010 10:55
b.s.
Važno da je Ramuš Haradinaj živ i na slobodi.
U drugom delu ''Seoba'', Miloša Crnjanskog na samom početku postoji pasus koji kaže da ''srpske oficire (18. vek) koji ratuju za austrijskog cara, treba pohapsiti i u tamnicu baciti'', jer '' sve ovo ima da se evropeizira...''(Srpski grad Temišvar, Rumunija)zato što srpski oficiri vole slobodu i samostalno razmišljaju.
Ukratko,već trista godina smo na udaru evropeizacije, čitaj uništavanja Srba i otimanja Srpskih zemalja, jedino ta politika ima kontinuitet, samo ne znam kako da kratkovidim srpskim političarima otvorimo oči. Ili su oni svesno i namerno odlučili da prodaju i Srbe i Srbiju i time ponište i Sv. Savu i vekovne žrtve na oltaru otadžbine i sve srpske ustanke i uspehe u 1. svetskom ratu i Vaskrsenje srpske vojske...?
Molimo se za generala Krstića, zajednička molitva za nekoga je moćna pred Gospodom. Da nije on u zatvoru, bili bi smo mi, on služi i našu kaznu. Zato siđimo u svoja srca i uputimo Gospodu istu molitvu za pomilovanje (od greha) ovog časnog čoveka i za spas njegove duše.A Bog je dobar, neće ga zaboraviti.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 19 maj 2010 10:56
MP
Englezi ko Englezi.Nisu sačuvali ni njihovu princezu Dajanu,a da čuvaju nekog tamo generala Krstića.A oboje su nezgodni svedoci.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 19 maj 2010 11:09
dex
isto kao i za kapetana dragana,smatram da se mi,gradjani srbije moramo bolje organizovati!! i da bi trebalo da izvrsimo ENORMNO JAK I KONSTANTAN pritisak na naseg predsednika i vladu,da stanu iza nasih haskih optuzenika i da im daju sva raspoloziva sredstva i pomoc ne samo u odbrani,vec i za vreme izdrzavanja kazni!!
Preporuke:
0
0
6 sreda, 19 maj 2010 11:31
Goran Jevtović
Kako ovaj tekst dobaciti do RTS-a? I kako tamošnje urednike ubediti da Indrit Krasnići nije mučenik iz Srebrenice nego ulični siledžija i ubica?
Preporuke:
0
0
7 sreda, 19 maj 2010 11:52
Živorad
Pa šta reći na sve ovo?
Stanje ljudskih prava Srba sa zapadno odDrne se nije mnogo izmenilo u poslednjih par stotina godina. Isto je i pre i posle Kočića i njegovog "Jazavca pred sudom".
Jedino je "Glavati gospodin promenio boravište.

Dakle, surovi i beskrupulozni obračun sa Krstićem nije ništa što istorija već nije zapisala.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 19 maj 2010 12:29
Veteran
Kapa dole pred gospođom Dajanom DŽonston!
Ja ću sutra biti na Pravnom, a svi zajedno ćemo se još jednom uveriti kolike su "patriote" narodnjaci i naprednjaci koji tamo, naravno, neće doći.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 19 maj 2010 13:01
Ilija
bilo neophodno Krstića fizički ukloniti da bi se sprečila revizija njegovog procesa, koja se već nazire na međunarodnopravnom horizontu.

Zato se u odbranu istine mora krenuti što pre.
Posebno raduje konkretna akcija (na pravnom).
Konačno i mi, koji svojim komentarima tražimo dela, možemo da pružimo opipljivu podršku.
Vreme je da pođemo za onima koji su u juriš krenuli prvi.
Hvala Vam.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 19 maj 2010 15:11
Kiza
Sledeci put kad odete u bioskop ili iznajmite video James Bond-a, pomislite da on kaze: "The name is Idrit, Idrit Krasnici; 008, Licence to Kill". Cisto da se prisetite da su u pitanju kolege. Jedina mala razlika je da 007 zavodi zene (bar na filmu), dok ovaj 008 siluje devojcice i ucestvuje posle u njihovoj likvidaciji.

Broj "nerazjasnjenih" smrti i "samoubistava" po Enleskim i Americkim logorima u Iraku, Avganistanu i na Kubi je zastrasujuci. Tu skoro trojica u samicama su sebe izudara pendrecima pa su onda sva trojica izvrsila "samoubistva" gurajuci krpe sebi u dusnik. Padnete li u ruke Anglo-zlotvorima, spasa vam nema.

Dakle, General Krstic je vrhunski mucenik srpskog naroda. Prvo su ga bezrazlozno i protiv-pravno osudili u Haskom Cirkusu, a onda su ga dali Englezima na negu. Cista smrtna presuda.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 19 maj 2010 15:16
Peter RV@Ilija
"..bilo neophodno Krstića fizički ukloniti da bi se sprečila revizija njegovog procesa, koja se već nazire na međunarodnopravnom horizontu"
Prije nekoliko godina u ovakve mracne zavjere ne bih vjerovao. Sad, medjutim, se pitam ko je otvorio celiju generala da bi omogucio ovu 'osvjetu' na njega?
Kako 'nasu' vladu ovakva vulgarna pitanja ne interesuju, ne ostaje nam drugo nego da racunamo na gosp.Karganovica.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 19 maj 2010 15:25
TOPOLj
@Goran Jevtović...Poštovani Gorane!!Koliko god ga pokušali dobaciti na adresu RTS-a nikada na odredište stići neće.Indrit Krasnići,kriminalac,probisvjet i ubica dobio je zeleno svijetlo od onih koji između redova opominju doktora Radovana Karadžića.Ukoliko odbrana g.Karadžića bude efikasna i bude li ponižavala hašku neman i doktoru Karadžiću sprema se isto.IQ jednog dijela svijedoka optužbe je veoma problematičan.To Vi uostalom izuzetno dobro znate.Sa ovom vlašću sve ide u ponor.Od nje nema šta da se očekuje.Koliko je jedan "gospodin" na vlasti a niko da pokrene inicitijativu šta je i koje on?Znate na šta mislim.Sa Vama i poštovanim gospodinom Svetislavom Kostićem,mojim dragim i poštovanim zemljakom može da se razmijeni pisanija.Ima smisla i veoma je prijatno.Može još sa nekim meni veoma dragim komentatorima ovoga sajta.Ali što ih ima zadrtih,neobavještenih,ciničnih,e to je opet posebna priča.Znate i sami s kim ste sve posla imali.Poštovani Gorane!!Dok god(zapamtite dok god)se taj lik ne raskrinka nikada ništa neće biti.Sve je uzalud.Neobavještena i sluđena javnost(hvala Gospodu ipak ne svi)ni ne sanja o čemu se radi.Imate pozdrav iz RS.Sve najbolje.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 19 maj 2010 16:27
Simić Manojlo
za " PETI ELEMENT ";

Smislenim i opravdanim zahtevima nedostaje još JEDAN:
- KONAČNO ANGAŽOVANjE DRŽAVE

Pa o kojoj Državi , poštovani gospodine ,Vi govorite ?
Ovoj Srbiji koja je ,od Zorana Đinđića do Borisa
Tadića , potpomognuta snažnom podrškom " nevladinog
sektora " , spiritus agens , glavni inicijator i
pokretač sveopšte antisrpske hajke u cijelom svijetu .
Bez njih , ona bi bila samo neuspješan pokušaj .
Preporuke:
0
0
14 sreda, 19 maj 2010 17:25
Ljubiša Spasojević
Šta i kad je sutra na Pravnom fakultetu?
Preporuke:
0
0
15 sreda, 19 maj 2010 17:56
Goran Jevtović
@ TOPOLj

Najsrdačniji pozdrav. Potpisujem svaku Vašu reč.
U pravu ste, zaista je utisak da velikom broju srpskih paćenika nije jasna uloga i mesto "GOSPODINA" koga apostrofirate u svakom komentaru sa punim pravom.
A NjEGOVA uloga je straobalna i toliko pogubna da će se tomovi knjiga pisati narednih 100 godina. Tada će se mnogi lupati u glavu i pitati (po starom srpskom običaju) gde mi je bila pamet. Što reče jedan od mojih prijatelja kada mu je došlo u glavu "neka mi otpadne desnica kojom sam ga zaokružio" (na izbornom listiću).

Šteta za ovaj sluđeni narod i sa ove i sa one strane Drine, od Vradara do Cetine, od Tise do Dalmacije, koji nemože još uvek da shvati odakle ga i ko ga "udara po vratu".

Lično sam, kao i stotine mojih kolega, na čelu sa ovim mučenicima u Hagu (živim herojima), osetio "blagodeti", "dobre" namere i planove navedenog GOSPODINA. Jednom rečju, beskrupulozan je. Prepun mržnje, osvetoljubivosti, predrasuda i naravno primljenih ZADATAKA.

S obzirom da sam putovao u Hag i dao nekakav doprinos odbrani u procesu "šestorici", NEPOSREDNO sam se uverio da ON prosto LIKUJE nad nesrećom tih naših ljudi zatočenih u najstrašnijem kazamatu i izloženih pravoj pravcatoj inkviziciji.

Ali, pogledaće nas Bog. Treba izdržati, nadam se još malo. I pored svega, mislim da će vrlo brzo ISTI biti razobličen u potpunosti. Naravno uz Božju pomoć.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 19 maj 2010 18:32
PETI ELEMENT
@ Simić Manojlo

Slažemo se.
KO NE UČESTVUJE U REŠENjU, DEO JE PROBLEMA!

Zato moja malenkost i insistira (i) na ovom sajtu da se prozivaju strukturalni segmenti društva i države, institucije poput SANU, Univerziteta, UKS, Ustavni sud...
Potrebno je njihovo IZJAŠNjAVANjE o suštinskim nacionalnim i državnim pitanjima, jer političko-stanački front to ne može da učini sam, u ovom trenutku i sa ovakvim odnosom snaga.
Naravno, i NEIZJAŠNjAVANjE je izjašnjavanje.
Ali neka se izjasne da ne žele da se izjasne!
Srdačan pozdrav.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 19 maj 2010 23:07
Sanja BL
Naravno da su planirali da ga likvidiraju. Dobro je da se priča o Srebrenici i da ima zaista sjajnih ljudi, poput g. Karganovića, koji ulažu ogroman trud da se sve rasvijetli. Svaka čast još jednom. To jeste jedan od razloga zbog čega je likvidacija jedinio rješenje. Ovaj predmet će morati da se otvori, kad-tad, ma koliko se oni, a i neki "naši" trudili da ne bude tako. Što se RTS- a tiče i njihovog "sajta", za istinu tamo nema mjesta. Prije bi ovako nešto prošlo na nekom sarajevskom. Ali na "sajtu" RTS- a može npr. da prođe komentar da su jadni, mali, muslimani MORALI da ubijaju srpske civile jer su bili gladni pa im se eto treba oprostiti. Pozdrav generalu Krstiću i njegovoj porodici, brz oporavak, mislimo na njega i šaljemo mu ogromne količine pozitivne energije koja će da ga sačuva!
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 20 maj 2010 02:21
Sabko
Ma je li moguce da su ga crnci i Siptari tupim ziletom klali
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 20 maj 2010 02:31
Srboljub Savic
Na britansko licemerje i anglosaksonsku aroganciju
mora se reagovati silom prava i raskrinkavanjem na
sto sirem-medjunarodnom planu.
Pomozimo postovanom gospodinu Karganovicu!
Za "neverne Tome":
Bezbroj slicnih dogadjanja po zatvorima u zemljama
"visoko kotiranih ljudskih prava", dobro je prikazano u filmovima (ipak na osnovu stvarnosti).
Ubistvo nesrecnog Lee Osvalda, koga je ubio Dzek
Rubi zatvorenik, kome se pistolj "volsebno nasao
u ruci" a sati zivota vec odbrojani (smrtno bolestan), primer su "rada i organizacije"-ne
teorije (a videli smo TV snimak, uzivo).
Zatvor za generala Krsica i "drustvo" oko njega,
nije slucajno odabrano. Nije slucajno manijak
"obradjen" i dobio noz. Nije bitno sto Albanci
(posebno Shiptari sa KiM) nisu ortodoksni vernici-
muslimani, ni iz BiH. Propaganda je tu, da "ubedi"
puk, kako je "shvatljiva i ("opravdana") osveta"
sa "genocid". Takodje, "puk" moderni, veruje da
je JNA bila srpska - oruzana sila represije, koju
treba unistiti i materijalno i moralno (do secanja)
Zbog svega, umesto drzave, u kojoj je pravo u
temelju, imamo "slugeranjsko-politikantsku" predstavu. Da sve bude gore, oni, niti gledaju
filmove, niti citaju knjige, niti gledaju svet
oko sebe, da vide, da su "potrosna roba" i da se
deo njih brzo moze naci pod zemljom i u drustvu
nasih Haskih zatvorenika. Ko je sve "pao" vidi se.
Zasto su M. Olbrajt, Robert Gejts (i H. Klinton) i
dalje "na mestu", zna se.
Drzavna (ako njeni sluzbenici iole mare)mora da
reaguje, ostro i pravnicki. Interes je opstanka
drzave i naroda.
Nazalost, uz svu moju ogorcenost i zelju da se ucini, sto je pravo, pitanje je odgovornosti
Srbije - drzavljanstva generala Krstica i JNA
(rasformirane jugoslovenske institucije i bivse
drzave). Za sva desavanja u BiH, KiM ili Hrvatskoj,
"kriva" je Srbija (ponavljanje 1914) a za odbranu
Srba nije cak, ni nadlezna na svojoj teritorji.
NVO, iz Srbije, vec su dokazale da, univezalna ljudska prava, ne vaze za nas.
S. Savic
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 20 maj 2010 02:41
Vanja
Napad na general Krstića, poslednji u nizu, koje Srbi doživljavaju kako na Balkanu, tako i u zapadnim kazamatima.S obzirom da se holivudski scenario poslednjih Balkanskih ratova raspada kao kula o karata.A laži plasirane od 91 do danas, sve je teže braniti.Pašće haške presude, lažni svedoci.Ko su bili dobri momci? Ko su bili loši?Borci za istinu kao Dajana Džonston, Pjer Galoa, Džon Šindler, i mnogi drugi.Čak i muslimani iz Srebrenice, danas u knjigama iznose sasvim druge podatke o Srebrenici, i mitu koji se pokušava nasilu održati.Dakle zapad odlično zna svu istinu o karakteru poslednjih ratova u BiH i na KiM.Šta je onda razlog što i dalje se istrajava na propalom scenariju po kom su muslimani jedine žrtve hrišćana,prvenstveno Srba?Zapad u stvari istina ne interesuje.Ne interesuje ga ni to što su dozvolili da BiH postane poligon Jihada.U stvari rasturanje i Jugoslavije, je učinjeno da se ostvari stari Vatikanski plan. To je konačno uništenje šizmatika u ovom dijelu Evrope,koji su već dva puta u istoriji pomrsili račune zapada kod napada na Rusiju.Srbi su glavni cilj, i problem koji zapadne zemlje pokušavaju da riješe.Uspostavljanje antinarodne vlade u Srbiji koja će omogućiti svođenje i obezglavljivanje Srbije na nivo Beogradskog pašaluka.Problem je u Bosni.Propali su pokušaji zaplašivanja, podmićivanja,prijetnji.Sad se Srbi u Bosni pokušavaju zavaditi.Kalinić, Čavić, Krsmanović,Ivanić, igraju ulogu zapadne pješadije, kao što su u ratu muslimani ginuli za zapadne interese.Dodika treba srušiti, na ovaj ili onaj način.Istina zapad ne interesuje.Važno je jedino postići cilj, a to je definitivno rešenje Srpskog pitanja.Crna Gora je uz pomoć kvislinga Đukanovića odvojena. Rusiji je put za Jadran blokiran. Na redu je Bosna.Milion i po Srba ostaje smetnja, nesmetanom širenju Nato, na istok.Zar je to baš nemoguće rešiti.Uz pomoć demokratije?Novih falsifikata?Prijetnjama?Možda od svega po malo.A žive srpske svedoke, treba pobiti, ućutkati.Da li će baš to proći?Neće..
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 20 maj 2010 11:23
Stefan Karganović
@Ljubiša Spasojević
Šta i kad je sutra na Pravnom fakultetu?

Tema: Stradanje srpskog naroda u Podrinju, 1992-1995

Okrugli sto: Pravni fakultet, četvrtak 20 maj, 19 časova, Konferencijska sala.

Izložba: Fotografski putopis kroz zemlju jada i čemera, autor dr Ljubiša Simić. Otvoreno ceo dan u četvrtak 20 i u petak 21 maja, u holu i čitaonici pravnog fakulteta.

Svi su dobrodošli!
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 20 maj 2010 12:45
Simić Manojlo
za PETI ELEMENT ;

Drago mi je gospodine , da se slažemo .
Iako ja ne mogu da se otmem utisku , da su neke od
Institucija koje ste naveli , pod strogom paskom
možda i više nego u totalitarna Titina vremena .
A SANU ima i " unutrašnju kontrolu ".
Šta je urađeno : " mene deda naučio da, i kad ugasim lojanicu , mogu da se krećem i u mraku ,
pošto mi je staza , istorijom utabana " .
Naravoučenije : mi smo genetski predodređeni , i to
samo mi , endemski ,jedino da svojim postupcima ,
potpuno nezavisno od spoljnih uticaja ,proizvodimo
samo tminu , tmušu i mrakaču ,i da se onda kroz nju
bauljajući krećemo .
Ma , genijalno . Bolje ne bi ni Sonja Biserko i Nataša Kandić , kad udruže snage .

A šta je moglo da bude urađeno : isti period ,
isti rat , ista geografija .
Kako svjedoče 2 stranca , Arčibald Rajs i
R.G.D. Lafan ( ja sam citate iz njegove knjige
" The SERBS ", nekim drugim povodima , iznosio
više puta , i smatram da bi ona , za sve Srbe ,a
Mačvane naročito , trebala da bude 2. Biblija ),
ali i austrijski oficir , zarobljenik u Nišu (navodi
mu se samo prezime Sturzenegger), tvrde da su A-U
zarobljenici bili tretirani na nabolji mogući način,
koji su okolnosti dozvoljavale .
I to poslije strašnih zločina koje su ti isti
zarobljenici počinili nad civilnim stanovništvom
po selima između Krupnja i Šapca , gdje su iz Bosne
i Mađarske upali 12.avgusta( navedeni su zločini
opisani na 4 stranice knjige , a ubijane su i žene
( 306 tog dana ), djeca od 1 god. i starci od 95 .
Dočekivali su naši seljaci kasnije te god.A-U
zarobljenike (oko 70.000) na njihovom putu ka Nišu
na najvećem dijelu maršrute ,bez ikakve vojničke
pratnje ,lebom ,solju i projom.
Taj Narod , ponajviše zahvaljujući našoj " eliti "
i " intelektualcima ",postao je 1 mjere za genocidnost poslednjih godina , u cijelom svijetu.
Može šabačka čivija , i naopačke da se zakuca.
Pozdrav gospodine ,mnogo je nedorečenog .
I za kraj, pitanje: mogu li oni koji probleme prave,
iz njih da nas vade ?
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 23 maj 2010 11:45
Milodan
Osuđujem fizički napad na generala Krstića. Mišljenja sam da je napad etnički motivisan. Izuzimajući ovaj članak u medijima su informacije bile veoma šture o ovom incidentu u kome je život generala Krstića bio ozbiljno ugrožen.
napad na generala Krstića je pokušaj da se onemogući preispitivanje njegovog predmeta u svetlu velikog broja novih saznanja i činjenica koji su postali dostupni

Nisu mi poznata ta nova saznanja koja idu u prilog generalu Krstiću i mogućnost revizije sudskog postupka protiv njega.
Izmedju 11. jula 1995. i 18. jula 1995. godine, snage VRS-a kojima su komandovali i rukovodili Ratko Mladic i RADISLAV KRSTIC istjerale su ili ubile najveci dio bosanskog muslimanskog stanovnistva u srebrenickoj enklavi. Te akcije imale su za posljedicu to da su snage VRS-a prakticno eliminisale svako prisustvo bosanskih Muslimana na podrucju srebrenicke enklave, cime je nastavljena kampanja etnickog ciscenja zapoceta u proljece 1992. godine.
General Vojske Republike Srpske (VRS) Radislav Krstic imenovao je ratnog komandanta VRS generala Ratka Mladica i jos petoricu oficira kao odgovorne za pokolj Muslimana u Srebrenici u julu 1995. godine za koji se njemu sudi pred Haskim tribunalom.
Kao krivce za sistematsku likvidaciju oko 8.000 muslimanskih muskaraca i djecaka oznacio je:
generala Ratka Mladica,
pukovnika Ljuba Bearu,
majora Pecanca,
porucnika Misu Pelemisa,
majora Malinovica i
potpukovnika Vujadina Popovica.

Haški optuženik general Radislav Krstić, koji je prošlog petka brutalno pretučen u britanskom zatvoru Vejkfild, u Zapadnom Jorkširu, prebačen je jutros u drugi zatvor u okolini Londona. Generalov zet Mladen Đurković potvrdio je Tanjugu da je general Krstić prebačen u drugi zatvor, kao i da je porodica to saznala od sveštenika koji je jutros otišao u Vejkfild da ga poseti.
Podržavam predlog da se detaljno ispitaju okolnosti pod kojima je general Krstić mučki napadnut i imenuju odgovorni za ovaj incident.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner